Lidmaatschap

Als lid van het CNV kun je erop rekenen dat wij voor jou, net als voor iedereen die lid is, aan het werk gaan. Een vakbond kan zaken voor elkaar krijgen die je in je eentje nooit voor elkaar krijgt. Dat is wat ‘Samen Sterk’ bij het CNV betekent. Je kunt ons inschakelen als je hulp nodig hebt in de begeleiding van je loopbaan of bij problemen op je werk. Wij zoeken samen met andere leden naar oplossingen voor mensen die het minder goed hebben. Dit doen we voor jong en oud. Op de werkvloer en in Den Haag. Dit doen we met collectieve afspraken en met individuele persoonlijke hulp.

Schrijf je nu in en profiteer van de volgende lidmaatschapsvoordelen:

• Meepraten over jouw cao
  • Hulp bij je belastingaangifte
  • Advies bij ziekte
  • Trainingen en congressen
  • Rechtsbijstandsverzekering voor werk en privé
  • Deskundig (juridisch) advies
  • Altijd op de hoogte met magazines of nieuwsbrieven
  • Korting op zorgverzekering

Rechtsbijstandsverzekering

Je bent automatisch verzekerd van professionele rechtshulp bij juridische problemen op het werk of bij privézaken. Denk aan een conflict op je werk over werktijden, verlofrechten of een dreigend ontslag.

Deskundig advies

CNV geeft antwoord op jouw vragen over salaris, contract of vrije dagen. Je kunt ons raadplegen via telefoon, e-mail, chat of social media.

Meepraten cao

Geef je mening over jouw cao. Hoe meer leden, hoe sterker de onderhandelingspositie is bij de werkgevers.

Korting op je zorgverzekering

Via CNV kun je gebruik maken van collectiviteitskortingen bij verschillende verzekeraars.

Advies bij ziekte

Ben je ziek, dan kun je een beroep doen op één van de CNV Vertrouwenspersonen. Voor informatie of advies rond je ziekteverlof of om je verhaal te doen. De vertrouwenspersoon kan ook meegaan naar een keuring of het UWV.

Training en congressen

CNV organiseert regelmatig inspirerende seminars, trainingen, themadagen en workshops. Je vergroot en onderhoudt hiermee je beroepskennis en kunt naar hartenlust netwerken.

Altijd op de hoogte met magazines of nieuwsbrieven

CNV houdt je per post en e-mail op de hoogte van de ontwikkelingen binnen je sector. Verder ontvang je tips, inspiratie en filmpjes over je rechten en plichten.

Belastinghulp

Deskundigen helpen jou én je gezinsleden het hele jaar door met belastingvragen, het invullen van je aangiftes en het aanvragen van toeslagen.